Veilige Haven - Nicholas Sparks



Waar gaat het boek over? 
Het kleine stadje Southport in North Carolina wordt opgeschud door de komst van een mysterieuze vrouw. De mooie Katie lijkt vastbesloten zich aan niemand te binden. Tot ze Alex ontmoet, een weduwnaar met een goed hart en twee jonge kinderen. Katie begint zich tegen beter weten haar hart aan Alex te verliezen. Maar ze heeft haar verleden niet zomaar achter zich gelaten. Ze zal moeten kiezen: de geborgenheid van Southport of een veilig leven zonder liefde.
Bron: bol.com

Wat vind je van het boek?
Een heel leuk en spannend boek die moeilijk weg te leggen was. Ik wilde steeds verder lezen, wilde weten hoe het verder zou lopen en uiteindelijk hoe het zou aflopen. Of het met Katie, Alex en de kinderen goed zou komen en bij elkaar zouden blijven. Of Katie eindelijk het leven kan leiden dat ze verdient of dat ze toch weer terug gaat naar haar 'verleden'.
Sorry, maar neen, ik vertel de afloop niet, dat mogen jullie zelf gaan lezen.

Wat vind je van de cover? 
Heel erg mooi en past echt bij het boek.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is heel fijn en beeldend geschreven.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Katie, omdat ze sterker en moediger is dan ze zelf denkt.

Zou je 't boek aanraden? 
Absoluut! Dit boek is een echte aanrader.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
5 sterren.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Ik ga het boek houden.

Ga je de verfilming van het boek kijken?
Neen! Ik ben bang dat ik dan teleurgesteld ga worden ondanks dat recensies goed schijnen te zijn. Laat mij maar lekker het boek in mijn hoofd houden.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Waarschijnlijk wel.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik heb het boek net uit, dus ja, het houdt me nog bezig en het kost me nu ook moeite om de afloop niet te vertellen, maar dat doe ik niet, want dat is niet leuk voor diegenen die het boek nog niet hebben gelezen.


Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg