Door Verlangen Veroverd - Maya Banks




Waar gaat het boek over? 
Waarom moest ze nu zo nodig het bed in duiken met miljardair Cameron Hollingsworth, vraagt Pippa Laingley zich wanhopig af terwijl ze naar de uitslag van de zwangerschapstest kijkt. Want hoe aantrekkelijk hij ook mag zijn, hij is duidelijk niet van plan zijn hart open te stellen voor haar en hun ongeboren kind en dat terwijl het voor haar juist steeds lastiger is om niet stapelverliefd op hem te worden. Lukt het haar het hart van Cam te ontdooien, of is hij te zeer getekend door de dramatische gebeurtenissen uit zijn verleden?

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Een leuk en spannend boek. Dit deel vond ik leuker en aangrijpender dan het vorige deel. Vooral het eind was spannend. Ik vind het ook fijn dat, ondanks dat dit het laatste deel van een boekenserie is, je het boek ook los kan lezen zonder dat je de eerdere delen hebt gelezen.

Wat vind je van de cover? 
Die past bij het boek, is mooi.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is heel erg goed gekozen.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Het is heel erg vlot geschreven.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Ashley, omdat ze altijd klaar staat voor haar beste vriendin, ook op het moment dat ze eigenlijk aan zichzelf zou moeten denken.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Ik had aan niemand een hekel.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Waar Cam woont, wil je ook wonen.

Mooie quote in het boek: 
Dan zul je de rest van je leven een gelukkige vrouw zijn.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van romannetjes met een happy end houdt, dan kan ik je bet boek aanraden.

Hoeveel sterren geef je het boek? 
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Dit was het laatste deel, maar ik wil nu ook de eerste twee delen lezen.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, ik vond het leuk om het boek gelezen te hebben, maar hoef het boek niet nog een keer te lezen.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Ik ga het boek weg geven.

Ga je de verfilming bekijken? 
Voor zover ik weet is er (nog) geen verfilming, maar mocht die er ooit komen, dan ga ik die niet kijken.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik heb het boek net uit, maar verwacht niet dat het boek me nog lang bezig blijft houden.




Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg