Hartstocht Inbegrepen - Maya Banks





Waar gaat het boek over? 
Devon Carter heeft zijn twijfels over de deal die William Copeland hem voorstelt. Hij kan de leiding krijgen over de grootste hotelketen ter wereld op voorwaarde dat hij met Ashley trouwt, Williams dochter. Omdat hij heel goed weet dat hij zon kans niet mag laten lopen, gaat hij toch akkoord. De vrolijke, impulsieve Ashley weet zelf helemaal niets van de zakelijke afspraak. Nou ja, zakelijk? Wanneer ze al snel zwanger blijkt, is er van het ene op het andere moment niets zakelijks meer aan...

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Het is een romantisch boek met een einde die je eigenlijk wel kan raden. Evengoed heb ik ervan genoten en is het een heerlijk tussen doorboek. Op een gegeven moment wil je wel weten hoe het afloopt.
Ondanks dit een boekenserie schijnt te zijn, kan je ze toch los van elkaar lezen omdat het een op zichzelf staand verhaal is.

Wat vind je van de cover? 
Het is een mooie cover die bij het boek past.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is heel goed gekozen.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Heel erg vlot en beeldend, waar ik van hou.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Ashley, omdat ze zo lekker uitbundig en zichzelf is.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Er waren twee personen waar ik even een hekel had, maar tegen de tijd dat ik het boek uit had, had ik geen hekel meer aan ze.

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Het zijn hele mooie locaties.

Mooie quote in het boek: 
Het gevoel maakt me doodsbang, maar een leven zonder jou is nog angstaanjagender.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van voorspelbare romantiek houdt, dan kan ik je het boek aanraden.

Hoeveel sterren geef je het boek?
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Ja, die ga ik ook lezen en misschien in de toekomst ook nog wel de eerste twee delen.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, dat ga ik niet. Ik vond het leuk om te lezen, maar hoef het boek niet nog een keer te lezen.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Ik ga het boek weg geven

Ga je de verfilming bekijken? 
Voor zover ik weet is er (nog) geen verfilming, maar mocht die er ooit komen, dan ga ik die niet lezen.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik heb het boek uit, maar die gaat me niet de hele avond bezig houden denk ik.



Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg