Pickwick vraag: In welk boek zou jij de hoofdpersoon willen zijn?


Pfffffff...... wat een moeilijke vraag. Hier ben ik dus al een paar weken over aan het nadenken. Niet letterlijk natuurlijk, maar onder bijvoorbeeld het vouwen van de was of tijdens het leegruimen van de vaatwasser (neen, hier ook geen kanoutertjes. Die heb ik de straat op geschopt. Nieuwsbericht gemist over op straat geschopte kabouters? Het heeft zelfs SBS Hart van Nederland gehaald en neen, ik heb er nog steeds geen spijt dat ik die luie kabouters op straat heb geschopt) of tijdens het haken en kleuren zat ik eraan te denken, maar ik denk dat ik eruit ben. Zeker weten doe ik het niet, want het zomaar dat ik er morgen, overmorgen, volgende week, volgende maand of volgend jaar anders over denk.
Lees verder op Hebban.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Het Libertarische Sociaal Contract

Knock-Out - Cis Meijer

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg