Verboden Geluk - Lizzie Van Den Ham



Waar gaat het boek over? 
In dit laatste deel van de Wanhopig Verliefd-serie gaat Yvonne samen met andere leerlingen van 6VWO op reis naar Praag, en Martijn is een van de begeleiders. Maar dat verloopt niet zonder problemen...

Bron: bol.com.

Wat vind je van het boek? 
Wat een spannend deel. Kon op een gegeven moment niet meer stoppen met lezen ondanks dat ik anderzijds ook nog geen afscheid wilde nemen van de hoofd- en bijrolspelers. Stiekem (pas me even aan deze serie aan ;)) ga ik ze allemaal missen.
Je wilt weten hoe het af gaat lopen en met welke gevolgen. Het einde is misschien wel voorspelbaar, maar zoals ik eerder in deze serie al aangaf, dat is in dit genre niet erg. Gelukkig gebeurt er nog iets waardoor je het gevoel krijgt van 'hoe dat zal aflopen?'.
Toch blijf ik erbij dat al die delen best in één dik boek hadden gekund.

Wat vind je van de cover? 
Ik durf het bijna niet te zeggen (ja, jullie voelen het goed, mevrouw zeur heeft wederom een opmerking 😉), maar ik had voor een andere cover gegaan. Meer in de trant van een bepaald feestje. Verder zeg ik niets.

Wat vind je van de titel van het boek? 
Die is wel goed gekozen.

Wat vind je van de schrijfstijl? 
Ook dit deel is weer vlot en beeldend geschreven. Je voelt de spanningen bij tijd en wijle.

Welke persoon vond je het leukst en waarom? 
Helga, omdat zij voor een ander opkomt als het nodig is zonder over de gevolgen na te denken.

En aan wie had je een hekel en waarom? 
Femke, wat een vervelend .... (vul de puntjes zelf maar in als je het boek hebt gelezen, zal het netjes houden).

Wat vond je van de locaties in het boek? 
Nu ben ik toch wel heel benieuwd naar Praag. Weer een plaats op mijn wil-ik-graag-nog-eens-heen lijstje.

Zou je het boek aanraden? 
Als je van zoetsappige romantiek houdt, dan kan ik je het boek aanraden.

Hoeveel sterren geef je het boek?
4 sterren.

Ga je het volgende deel ook lezen? 
Snif, snif, dit was het laatste deel, er zijn geen volgende delen meer.

Ga je het boek nog een keer lezen? 
Nee, één keer was genoeg.

Ga je het boek houden of geef je het weg? 
Het is een e-book, dus ik kan het boek niet weggeven, maar hij wordt wel verwijderd van mijn e-reader.

Houdt 't boek je nog lang bezig nadat je het uit had?
Ik denk dat het boek me nog wel even bezig gaat houden, maar dat komt dan ook door de leuke personen en het heerlijke verhaal.

Ga je vaker een boek van deze auteur lezen? 
Dat denk ik wel.

Website van de uitgever:
Dutch Venture Publishing




Koop bij bol.com

Reacties

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg