THE MYSTERY BLOGGER AWARD






Ik ben genomineerd door Koukleum.nl voor “The Mysterie blogger Award”. Dankjewel voor de award, ben er heel blij mee.

Er zijn wel een aantal regels voor deze tag:
  • Tag de bedenker van deze tag (dat is Okoto Enigma).
  • Benoem degene die je getagd heeft (met link!).
  • Vertel drie dingen over jezelf.
  • Nomineer 10-20 mensen (ik nomineer er 3, meer als genoeg).
  • Vraag je genomineerden vijf grappige vragen.

Drie feitjes over mezelf:
  1. Voor diegenen die het nog niet weten, ik ben naast boekblogger ook Top Contributor van diverse Google forums waar ik mensen probeer te helpen met hun problemen omtrent de diverse Google producten.
  2. Sinds dit jaar ben ik gedichtenrecensent bij de leespagina van bol.com.
  3. Ik vind het leuk om samen met mijn man kastelen en musea te bezoeken. Het is leuk om de verhalen van weleer te horen.

De vijf vragen van Koukleum.nl aan mij:

1. Heb je naast lezen nog andere hobby’s?
Ja, ik mag ook graag kleuren, breien en haken.

2. Wat vind je de mooiste boekcover ever?
Pfffff...... kan de vraag nog moeilijker? De cover van Driving Miss Norma van Tom Bauerschmidt & Ramie Lidde is misschien niet de mooiste cover ever, maar wel de grappigste. 

3. Welke genre boeken zie je jezelf nog niet zo snel lezen?
Management boeken zie ik mezelf niet zo snel lezen. Vaak veel te droog. Voor de rest lees ik alles.

4. Van welk seizoen houd je het meest en mag het dit het hele jaar door zijn voor jou?
De lente, dan is het vaak niet te warm, maar ook niet te koud. Alles in de natuur komt weer tot leven, de vogeltjes kwetteren dan weer gezellig. Voor mij niets fijner als wakker worden van gekwetter van de vogels.

5. Welk boek zou ik echt nog moeten lezen?

Mijn nominaties:
Nu is de vraag wie tag ik voor The Mysterie Blogger Award?
Ik nomineer: Liefde voor boeken: Amanda, Zon en Maan en Zwartraafje.

Mijn vragen aan jullie zijn:

  1. Als je het boek hebt gelezen, kijk je dan ook de film als het boek is verfilmd?
  2. Wat doe je met de boeken die je gelezen hebt?
  3. Waar lees je het liefst?
  4. Wie is jouw favoriete auteur?
  5. Heb je boeken in de kast staan die je ooit hebt gekocht of gekregen, maar die je nooit gaat lezen om een bepaalde reden?


Veel plezier met het invullen en ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Reacties

  1. Leuk om je antwoorden te lezen. De cover van Driving Miss Norma vind ik inderdaad ook grappig. Dat boek lijkt me sowieso grappig.

    Ik ga "De kat die de weg kwijt was" zeker op mijn lijstje zetten. Lijkt me inderdaad een mooi boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de Tag Anneke! Ik slaag hem alvast op in mijn mapje en hoop hem binnenkort een keer te beantwoorden. Al goed dat het vragen zijn om te beantwoorden en ik niet op zoek moet naar feiten die je nog niet van me weet. Dat wordt de laatste tijd precies steeds moeilijk als ik niet in herhaling wil vallen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Van Binnen Is Alles Stuk - Simon Hammelburg

Knock-Out - Cis Meijer

Het Libertarische Sociaal Contract

Onder De Vlinderboom - Pauline Vijverberg